Інноваційні технології у практиці вивчення української мови і літератури (продовження) - 2 Березня 2012 - Блог - Шпиколоський НВК
Вітаємо Вас Гість | RSS
Реєстрація | Вхід

Темы для Юкоз

Поділитися

Найблищі події
9-10.10.2015р. - Конкурс з інформатики “Бобер-2015”(2-11 кл.) 04.12.2015р. - Міжнародний математичний конкурс “Кенгуру”(2-11 кл.)

Меню сайту

Розпорядок роботи

І семестр:
з 1 вересня по 30 грудня
Робочі суботи:
06.09 за 20.10
13.09 за 21.10
20.09 за 22.10
27.09 за 23.10
04.10 за 24.10
11.10 за 27.10
18.10 за 28.10
Канікули та вихідні
20.10 по 28.10 /вихідні/
29.10 по 09.11 /осінні/
31.12 по 11.01 /зимові/


Форма входу

Категорії розділу
Блог вчителя історії [3]
Блог вчителя Української мови та літератури [2]

Пошук

Календар
«  Березень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Архів записів

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 102

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2012 » Березень » 2 » Інноваційні технології у практиці вивчення української мови і літератури (продовження)
14:03
Інноваційні технології у практиці вивчення української мови і літератури (продовження)

 

     Головне завдання уроку — засобами конкретного навчального предмета забезпечити оптимальний розвиток кожного учня. Спрямованість уроку на розв'язання даного завдання, на формування в учнів високої загальної культури, широкого наукового світогляду, виховання працелюбства, вимогливості до себе, а також інших позитивних людських якостей — ця тенденція все більше виявляється в діяльності вчителя. Результатом зростання ролі учня, як суб'єкта навчання, є підвищення пізнавальної активності учнів як на уроці, так і в процесі підготовки до нього. Діяльність учителя має бути направлена на допомогу кожній дитині в той момент і в тому обсязі, коли і в якій мірі вона їм потрібна. Інноваційні технології навчання саме і сприяють якнайповнішому налагодженню лінії взаємодії від „учитель - клас", „учитель - учень" до „учень - учень", „учень - клас", „група - учень", „група - клас".

Нові педагогічні технології допомагають глибшому проникненню учнів у задум художнього твору, стимулюють до пошуку авторської інтерпретації істини, розвивають розумову та емоційну сфери, створюють у класі небуденну атмосферу, заохочують до самоосвіти.

Більшість інноваційних технологій передбачають групове навчання, особистісно орієнтований підхід. Групова навчальна діяльність школярів сприяє успішній реалізації комплексної мети навчання, засвоєнню бази знань, формує навички самоконтролю, почуття обов'язку й відповідальності за результат навчання. Діти вчаться висловлювати особисту думку й уважно ставитись до думки товаришів. Докорінно змінюється позиція учня: із пасивного об'єкта впливу вчителя він перевтілюється в активного суб'єкта особистого навчання. Школяр не лише сприймає певну суму навчальної інформації, а й бере активну участь у засвоєнні матеріалу, опановує способи самостійного поповнення і розширення знань.

Якість навчання з використанням інноваційних технологій буде високою, якщо дотримуватись кількох нескладних умов:

- заняття добре сплановані, мають чітко поставлену мету і завдання, ідуть в оптимальному темпі;

- кожен учень може брати участь у виконанні завдань;

- методи навчання добираються відповідно до теми і рівня учнів;

- учень одержує задоволення через переживання успіху, оптимальне напруження,

- можливість мати власну позицію;

- учні мають можливість самим проаналізувати свою працю і дати їй оцінку;

- учні можуть співпрацювати один з одним;

- регулярно  й  об'єктивно  оцінюється поступ дитини в навчанні;

- домашні завдання є доступними і доповнюють  шкільні заняття.

Отже, сучасний урок рідної мови й літератури — плід майстерності і творчості вчителя-словесника, його професіоналізму, ґрунтовних знань психології, активного пошуку і реалізації педагогічних ідей, плідної співпраці з головним  об'єктом і суб'єктом навчального процесу —  учнем.

Категорія: Блог вчителя Української мови та літератури | Переглядів: 402 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]