Вітаємо Вас Гість | RSS
Реєстрація | Вхід

Темы для Юкоз

Поділитися

Меню сайту

Розпорядок роботи

ІІ семестр: 15.01.2020р. по 29.05.2020р

Канікули та вихідні
23.03 по 29.03.2020р./Великдень та весняні свята/
----------
Останній дзвоник
29 травня 2020 р

Форма входу

Категорії розділу
Дошкілля [0]

Пошук

Календар
«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728

Архів записів

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 138

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2018 » Лютий » 7 » Позитивна взаємодія
12:25
Позитивна взаємодія

                      

     В молодшому шкільному віці основна роль в регуляції соціальної поведінки належить рівню емоційного контролю. Конкретним пристосувальним змістом цього рівню є налагодження емоційної взаємодії з іншими людьми, афективні прояви яких (міміка, погляд, голос, жест, доторкання) стають для дитини сигналами, найбільш значущими для адаптації до навколишнього середовища.

     З метою сприяння створення в школярів позитивного настрою, формування самооцінки та актуалізацію і пригадування можливостей і вмінь дитини, налагодження контакту «дорослий – діти»; виховання співчутливості, доброзичливості, взаємодопомоги та інших позитивних якостей, з учнями молодших класів практичним психологом Рибкою С.В. було проведено ряд розвивальних занять: «Мама», «Емоції», «Професії», «Моя сім’я».

     Школярі були надзвичайно активними і сумлінними, випромінювали щирість і доброту. Вкотре довели, що різні види творчої діяльності є запорукою успішності і позитивної взаємодії.

 

Переглядів: 152 | Додав: hradmarija | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]